Dondurucudan domates çıkardım biraz ısınınca böyle oldu doksemmi acaba normalmi
deli_bir_hatun normal cnm buzlar eriyince köpüğü çıkıyor
SevimliHayaletCasper teşekkür ederim yenir dimi canm
deli_bir_hatun tabiki
Sonuç ne oldu eridi mi domatesler normalde döndü mü
simiyyy evet canm kaynamaya başlayınca beyazlıklar gitti