Memeyi sadece uyku sonrası alıyor çok az emiyor bırakıyor en baştan beri meme reddi yaşıyorum danışmanlık aldım çözemedim sütüm de çok yok zaten , mamayı da icmemeye başladı içse de hemen kusuyor biberonu veriyorum diliyle itiyor aç aç uyumuyor uyusada hemen uyanıyor kafayı yiyecem ne yapmalıyım , eskiden biberonu çok severdi şimdi beslenme araligini açıyorum yine almıyor biberonu kaşıkla veriyorum mamayı püskürtüyor kan değerleri falan normal ne yapmalıyım kızlar yaşayan var mı böyle bir şey