Esmerhamarat sizden bulaşmıştır bende de oldu kızım aynı gunluktu yeni yeni gecıyo ılık duştan sonra ızotonıjle yıkayın burnu başını egerek ,ve gece soguk buhar bakınası calıştırın oda nemlensin baya işe yarıyo,sizde zencefil bal yıyın ıhlamur için bol su için ona gecsin,bebegınızı uşuymemeye terketmemeye ozen gosterin ateş varsada calpol verin ,benımkinin burnu acıkdı ama balgamlı onsürük var kusunca balgam cıkıyo ,ciğerlerine inmesinde grıp gecer