Kaburgasının biraz altında midesinin üstüne denk gelen biyerde derisinin altına yapısık elimle hissediyorum bi top var sanki ilk aylardada görmüştüm bunu rengi damarlı oldugu için orası yeşilimsi duruyo şişlik fln değil derisinin altına yapısık hiç böyle bi durumla karsılastınızmı