karahann merhaba tazecik, telaşlı anne öncelikle yavrunu sağlıkla büyüt benim bebeğim 2. Ayında emmeyi bıraktı. 5,5 aylığız hala sütüm kesilmedi hala deniyorum belki döner memeye diye. Kısacası yavrum mamayla büyüyor. Hala kalbim bu duruma acısada onun sağlığından mutluluğundan ve karnının tok olduğundan emin olmamdan daha önemli değil. O yüzden sütün hemen kesilir diyenlere ve mamaya zehir gözüyle bakan kimseye inanma. Allahtan mamalar artık içerik bakımından zenginde çocuğum hangisinden daha çok fayda alır diye düşünebiliyoruz.
İçini ferah tut sütüne güven emzirmeye çalışmaktan hiç vazgeçme. Bu süreçte bebeğin ememiyor ise hemen hastane tipi pompa kirala ve süt üretiminin devamı için, bebeğine sütünü verebilmen için kesinlikle kullan. Bebişin büyüyecek ve senin meme ucunu kavrayacak sağlık ocaklarında ebelerden ya da emzirme danışmanlarından süreç hakkında bilgi al. İnsanlarada kulağını kapat yavrunla bu güzel zamanları öpmeli koklamalı geçir 💛