Tozkan Kızlar kızım 6 aylık oldu hala puset kullanıyoruz arabasında. Ne zaman diğer büyük olana geçilmeli yani dışarı bakan tarafa ne zaman çevrilmeli?
Ececiiim Tozkan 4 aylıkken büyüğe geçtik oğlum sığmadığı için. Bizim arabamız her iki yöne de çevriliyor istediği gibi kullanıyoruz
beyzzsenturkk_ Tozkan 8 aylık dün geçtik bizde ondan öncesinde hep bi kendini atma eylemindeydi sığıyordu da değiştirmek istememiştim ama şimdi bilinçli ve daha rahat oturuyor
atlassmoms Tozkan 9 aylık oğlum 1 aydır büyüğü kullanıyoruz dışa doğru oturtuyorum etrafa bakıyor uyucağı zaman kendime çeviriyorum