nazlimom_ ben alo kullanıyorum ikisine de çok memnunum yıllardır annem kullanırdı bende ondan alıştım. 😊 geçen bi çılgınlık yaptım bingo alayım dedim bakim nasil ay almaz olsaydım kokusunu hc beğenmedim çamaşırların değişik bir koku bırakıyor tabi herkesin kendi kararı Aloyu şaşmam artk😊