Mutlu pazarlar guzel annelerimiz💫
Bir çok postta bebeginin hic arkadasi olmadigini yazan anneler gordum cogunlugunun yasadigi sehirde kimsesi olmadigi icin geneli yeni evli,tayinci,is sebebi ile mecburi sehir degisikligi yapmis annelerimizdi🌸
Bu sebeple bu postu buraya sabitliyorum yasadiginiz sehiri bebeginizin ayini yazip ayni sehirde ayni aylik bebeklerinizle şu sicak havalarin son demlerinde bebisler oynarken sizde sohbet edersiniz diye dusundum 🩷
Haydi baslayalim kimler hangi sehirde tanisip kaynaşın bakalim 😊