Kızlar bebeğim biraz erken doğduğu için meme ememiyor bende pompa ile sağıp biberonla veriyorum sağdığım sütü dolaba koyuyorum fazlasını sonra benmari usulü ıstıyorum bazdn ısttığım sütün hepsini tüketemiyor cok zebil oluyor zaten zor iniyor sütüm bu süt bozulurmu oda sıcaklığında ne kadar dayanır ısındıktan sonra