PamukPrensesannesii Enlsr Bence bugün de bekleyip acil yerine çocuk doktoruna götürün. Acil direkt şurup yazıp yollar.
Ftmnr16 Enlsr maalesef benim bebeğimde öyle geniz akıntısı var sürekli ıhlamur kuşburnu içiyorum meyve yiyorum bugün ılık duş aldırdım sürekli burnunu temizliyorum ilk 2 günü göre bugün daha iyiydi
Enlsr topac arka arkaya bi öksürük değil kuzum bi iki kere öksürüyor aradan dakikalae geçiyor öyle öksürüyor amaa hapşırık çok sanırım nezle
Anneeee90 Benim bebeğim de 2.5 aylık ve maalesef abisinden grip geçti hapşırık ve arada kesik öksürük var. Şimdilik doktora götürmeyi düşünmüyorum kendim bol meyve yeyip kuşburnulu ıhlamur çayı içip bol bol emziriyorum umarım işe yarar
Anneeee90 Cennetinsusu aynen çok şükür iyiyiz sadece sabahları hafif genzi tıkalı gibi ses çıkarıyo ilk 5 dakika başka sorun yok.