Canimkizim34 Kızlar kızım prematüre doğdu 2 aylıkken 3 kiloydu şuan 10 aylık ve 8 kilo normal mi sizce ?
ayazasaf Canimkizim34 benim oğlumda 2300 doğdu 2 aylıkken 3200 civarıydı gayet normal kilosu ❤️ İyi olsun annesi
Bilgebugra Canimkizim34 Canım benim oğlum da 2340 doğdu şuan 4 ay 8 günlük 5.800 gr. Etrafımdakilere bakınca 7500 8000 gr hep bizim ayımızdakiler. Ama onlarla kıyaslama yapamıyoruz maalesef çünkü bizim bebeklerimiz prematüre sınıfında maalesef 😞 oyüzden sağlığı yerindeyse hal ve hareketleri ayıyla uyumluysa takma kadanw
Nil595959 Canimkizim34 benim 40haftada 2700 doğdu prematüre değil ama ortalamanın altında doğdu. Şuan 10 aylık 10 kilo. Seninki de çok normal canım 🥰🌸
Deletedmom200 Canimkizim34 benim kizim da 2130 dogdu suan 12 aylık 8.400 gram bencede iyi kilosu saglikli olsunlar yeter 😍
Kabarik Canimkizim34 ben bugun doktora gittim aslında menenjit sormak için gitmiştim de kiloyu da sordum söyle açıkladı doğum kilosu x 2 = 6 aylik kilosu dogum kilosu x 3 = 1 yasinda kilosu olmasi beklenirmis. Doktorun yaptigi hesaba gore bence sizinki iyi zaten premeture dogmus. Bence guzel 👏☺️
Askmeyvesininannesi Canimkizim34 kim bu konudan ne diye rahatsız oluyo ki ? Kafayımı yedi happykidsteki üyeler. premtüre doğum yapan arkadasımın bebeği şuan kaç kilo bilmiyorum ama yaklaşık 8 aylık ve kendi ayını yakaladıgını söylemişti arkadasım.
Papatyam1703 Canimkizim34 MaşaAllah bence iyi arayı nerdeyse kapatmış kızım 40+1 doğdu 3330 gr şuan 8 ay 11 günlük8.600 gram