Merhabalar. Bebeğim ay başında 2 aylık olacak. Uzun süredir gündüzleri yalnızca kanguruda uyuyor ama bu beni bitirdi çok yorucu oluyor uyumayınca da çok huzursuzluk yapıyor. Siz gündüz nasıl uyutuyorsunuz bebişleri? Tavsiyelerinizi bekliyorum anneler 💕