Acemimommm Kızlar 2 aylık bebeğimin ateşi 38.2 ne yapmam lazım. Nasıl bi müdahelede bulunmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz?
Lunaaaaa Acemimommm doktora götürün bence daha çok minik 38 üstü enfeksiyon olabilir, evde calpol varsa çay kaşığıyla verin bi yarım saat bekleyin ya da
Cekiyorum_Gulumse Acemimommm oğlumda a2 aylik ben daha 2-3, gün önce kontrolde doktorumuza sordum. Evde ablası var okula gidiyor ateşi falan olsa ne yapayım diye . 1 çay kaşığı calpol ver burnunu açık tut ince giydir dedi. 2 güne geçmezse al getir buraya bakalım dedi
Canmete Hemen soyun eklem yerlerine ılık kompres yapın ve bekleyin bir süre sonra düşmezse doktora gidin
irmrdnmzz Canmete ateşli bir bebeğe ayaktan müdahale edilmez, ayaklarını soğuttuğunuz an bebek şok etkisi geçirebilir, dikkatli olmanızı öneririm :)