pasaannesiyim ben 1600 e aldım hemde 90*200 ve baya alçak, oğlum 11 aylık boyu 71-73 cm civarı kendisi çıkıp inebiliyor. Bugün üzerine yine ikeadan uyguna yatak aldık başka yerlerde ki yataklar çok yüksekti ikedakiler yine daha alçak olduğu için ordan aldık üzerine, karyola yüksekliğine 5 cm eklendi yine de inip çıkabiliyor kendisi