Kızlar burda çoğumuzun ortak problemi azalan süt veya hiç artmayan süt olduğunu biliyorum bu yüzden bu postu açtım aynı durumda olanlara belki faydası olur diye. Bebeğim 3 aylıkken meme reddi başladı bizde şu an 6 buçuk aylık ve yeni yeni düzelmeye başlıyo emmesi. 1 ay önce bebeğim artık memede hiç durmayıp sürekli kavga etmeye başlayıp ağladığında uyuduktan 5 dk sonra ağlayarak uyandığında farkettim ki ters giden bişi var, hemen sütümü sağdım ve sadece 30 cc çıktı. 3-4 saat sonra dolduğunu düşündüğüm göğsümü tekrar sağdım ve yine 30 cc çıktı. O an nasıl ağladım nasıl üzüldüm bi ben bilirim ama o stresle de devam edersem hepten kesilecekti sütüm ve işin kötüsü bebeğim asla mama kabul etmeyen bebek yani emzirmekten başka çarem yoktu. 20 aylık bi bebeğim daha var bu yüzden öyle düzenli beslenme gibi bi durumum malesef yok. Burdan okuduğum onlarca post içerisinden kendimce uygulayabileceğim şeyleri seçtim ve yaptım. En büyük etkiyi e bebekteki promalt içecek yaptı gerçekten şaşkınım hiç beklemiyordum bu kadar etki etmesini. Günde iki kez biri ikindi vakti diğeri gece yatmadan önce promalt içtim. Sabah öğle akşam ikişer tane olmak üzere toplam 6 tane solgar süt arttırıcı hap kullandım bir de sabah akşam birer tane imom latte içtim ayrıca günlük en az 4 litre su. 2 gün boyunca gece de dahil olmak üzere sütümü sağdım ve arttığını farkettiğim anda sağmaya bırakıp sürekli bebeğimi emzirmeye çalıştım çünkü emzirmek gerçekten çok daha fazla arttırıyor sütü. Ben azalan sütümü böyle arttırdım kızlar çok şükür bebeğimi emzirebiliyorum şimdi inşallah size de faydası olur.