Benim kızımda 23 günlük sarılığı hala devam ediyor doktor 10 günden sonra bi önemi kalmıyor dedi sarılığın zamanla kendiliğinden geçecek dedi sadece emziriyorum şuan başlarda hiç uyanmadan uyuyordu şimdi o hali geçti şükür bence siz bi doktora götürün en azından değerini öğrenin sınırın altındaysa sıkıntı yok