Benimkinin de orta yeri kabarmış bır sekılde kenarları düzgün ama ortası çok kötü bırde özel hastane de doğum yapmıştım sımdı 26 haftalık hamıleyım doktorum dıyorkı amelıyat olacağım zaman senın oranı duzeltırız dıyo çok yanlış dıkmısler dıyo sizde gözükün bır ıstersenız sonra sıkıntı yaşamayan o kadar çok acı cekıyorum kı bazen