busraelif19 Bebegim 3 ay 9 günlük bioagai kullanıyoruz ama kakali bez sayımız artti gibi oldu.Nbl probiyotik damlayı bu aylarda kullanabilirmiyiz?Kullananlar oldu mu?
Cankusssssss busraelif19 canım ben o damlayı doğduğundan beri kullandım Dr önermişti çok iyicgeldi gaz problemine tavsiye ederim