Nurrrrrr233 mama veriyor musunuz? O aylrda benim de bebeğimde aynı sıkıntı vardı hipp kullanıyordum kabızlık yaptığını duymuştum zaten tek tek mama denedim. Bebelac düzene soktu sadece. Çok uzun süren kabızlık çekiyoduk bebelac düzeltti. Her bebekte farklı olur bu durum. Mama veriyosanız markayı değiştirmeyi deneyebilirsiniz