Sermucef55 serum fizyolojikler hepsi toplatılmadı lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım. Bazı markaların tek kullanımlık minik olanları toplatıldı. Ben bebeğime doğduğundan beri burun temizliği yapıyorum büyük poşet serumları kullanıyorum. Ama bazı doktorlar bu durumun orta kulak iltihabına sebep olduğunu söylüyor geçen bi doktorun videosuna denk geldim açıklamaları çok mantıklı geldi bana. Videoda kulakta su birikimini açıkça göstermiş. O yüzden diyor ki sadece her burun deliğine 1 ml olacak şekilde serum verin. Ve basınçlı vermeyin. Ben şimdiye kadar 2.5-5ml arası tıkanıklığa göre veriyodum. Zararlıymış bundan sonra çok tıkanıksa birer ml veririm. Bide deodorant gibi şişelerde sabit basınçlı burun açma suyu varmış tam bilmiyorum onu kullanabilirsiniz diyordu