Nursena0606 acemiann 40 çıkınca rahim durumuna bakıyor doktor. İstersen adet olmadan takıyor. Tabi özelse. Devlette ilk adetini beklemenin daha iyi olacağını söylüyor. Yok ben adet olmuyorum diyorsanız da kan alıp gebelik yoksa takıyor.