Kızlar günaydın, bir şey sormam lazım. Şimdi ben sağım yapıyorum ama sadece fazlalık sütü. Tazyikli süt geliyor ve bebeğim içemiyor. Sağdığım sütü süt saklama poşetine alıyorum ziyan olmasın lazım olur diye ama gün içinde her emzirmeden önce sağım yapacağım. Yani gün içinde sağdığım sütü aynı poşete koyabilir miyim? Genelde 1,5-2 saatte bir emziriyorum. Yoksa her emzirme öncesi sağdığım süt farklı poşetlerde mi olmalı?