efecemreemre Bebeğim 17 günlük emziriyorum. Siz saçlarınızı ne zaman boyattınız . Açma boyama işlemi olacak kendimde değişiklik istiyorum ama bebeğim zarar görsün de istemem
Mervim efecemreemre bende diplerine gelmeden ombre tarzı şeyler yaptırmak istiyorum ama doktorum sıcak bakmıyor. Biz 7 aylığız bu arada😭
defmommy efecemreemre kızım 1.5 aylıkken boyatmıstım ama diplerine değil ombre yaptırdım saçımın dibine boya atırmadım kendi rengi üstünde açma işlemi oldu uca doğru