gvncelf Herkese günaydın 🌸 Bebeğim 5 numara külot bez kullanıyor. Gün içinde asla sızdırma yapmayan bez, gece bir kere çişini yapsa bile hemen sızdırıyor. Bunun sebebi ne olabilir ve nasıl bir çözüm bulabilirim sizce?
minnik gvncelf benimde aynı şey başıma geliyor. Benim çıtçıtlı bez olduğu için tam bağlayamadığımı düşünüyorum
edafmo gvncelf külot bezlerde genel olarak böyle bir problem var yaa cırtlı bezlere göre daha çok sızdırıyor
Barlasduha minnik bende sleepy natural 4 numara kullanıyoruz acayip sızdırma oluyor kaka yapsın direk kenardan çıkıyor ortada toplanmıyor
Barlasduha Evremyvzslm bizde toplu aldık 304 tane vardı onu sattık hiç açılmamış tı 70 tane açık var onu kullanıyorum molfix aldım yeni nesil az büyük sleepy den 70 tane bitene kadar tam olur diye düşünüyorum