Kızlar bebeğim 8 aylık emzirme, ek gıda birlikte gidiyoruz. Alt iki dişi çıkmıştı bu ara ısırmayi öğrendi emerken sürekli ısırmaya başladı gözlerimden yaş geliyor artık acıdan. Tepki vermemeye çalışıyorum ya da ısırdığında emzirmeyi sonlandırıyorum. Buna çözüm bulabilen oldu mu?