Hep_mi_uykusuz Kizlar adet iken ozellikle ilk 2 gun falan o kadar agriyorki o bolgem ayakta duramiyorum afedersiniz cisimi yapamiyorum sizinde oluyormu yoksa domtora gitmelik bi durum varmi
Meri-Mel @“Hep_mi_uykusuz”#p27735864Ben de öyle olmuyor en azından herkesi bilemem her bünye farklı tabi Ama gitsen bişi kaybetmessin bence Rabbim safi ismi ile şifa versin hepimize
Hep_mi_uykusuz 63_hulya_63 Normal zamanda bisey yok ilk regl gunu oluyor bazen 2.gunde ama 1 gun cok agri oluyor
Liyosunannesi Hep_mi_uykusuz benimde oluyo o yüzden normal doğum mu diye sormustum, dediğiniz gibi yoğun olduğu günler dikiş yerinde sızı oluyor resmen. ben bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ama istiyorsanız bi doktora görünün.
Merveeofs Bende de ağrı değil de baskı oluyor sanki canım acıyor yani ilk 2-3 gün dediğin gibi ama hiç doktora gitmeyi düşünmedim açık asi normal bir şeymiş gibi geldi hep🤷🏻♀️ acaba sıkıntı mıdır ama bekarlığımdan beri öyle yani