Lina099 gly57 sordum bizde alamiyormuyormusuz SSK olmadığı için 1 yıl içinde 120 gün olması gerekiyormuş. Verdikleri 500 lira onun icjn de 100 tane filim üretiyorlar
rukiyegarip35 Lina099 canım benim de öyle yaa bugün 40 gün oldu eşim gitti sormaya dr rapor gibi bildiri yapması gerekiyormus benim dr yapmamış halende yapmadı valla 520 ₺ almak için eşim uğraşıyo 😂 bırakmam onlara diyo
SedaveDoga umosko e devletten PTT ödemesine girin orda para gözükürse hesabıma aktar diye yer var kendi banka hesabınıza aktarıyorsunuz yatıyor 300 TL ben öule yaptım
umosko SedaveDoga teşekkür ederim ilk defa gördüm bu dediginizi aldım 300 TL yi sadece EFT masrafı kesti 7 TL oda sorun değil ☺️