Ahmetbebe Kızlar bbeğim iç aylık doğduğundan beri burnu sürekli tıkalı hep açıp çekiyorum izotonikle ama dsmarlara birşey olacak diye sürekli çekmek istemiyorum dsdece izotonik sıkıyorum gün içinde ne yapmalıyım
Ceycey001 Ahmetbebe hergün yapmayın doktor bana sürekli yaparsan alısır ve hep çekmwn gerekir sümük hiç bitmez cok tukanırsa günde bir kere yap hasta okunca dedi
noluyasanagenemiros Ceycey001 benim kızımın da burnu tıkandı galiba tuhaf hırıltısı var ama burnundan nefes alıp veriyor çok şükür grp olmaz dimi