Kubra109 6 ay gecti normalmi kimisi 1 yila kadr normal diyor kimisi sorun olur diyor. Birde korunma amacli haplarda aliyorum adetde olmadigim icin sinir hali tatli istelleri oluyor yasayan varmi ?
Pandayavrusu28 Kubra109 ben 16 ay sonra gördüm 🤣 sıkıntı yapma canım genellikle emziren anneler geç adet oluyor
Bett1 Kubra109 1 yıla kadar normal deniyor. Ben 4 aylıktı oğlum olmuştum. Bakalım bunda ne zaman olucam 3 aylık oğlum şu an
minikayaklarr Kubra109 benim oğlumda dört aylık bende olamadım ayaklarım falan çok şişiyor ama diyetisyene başladım bir ay oldu ödem yok diyor ama bir adet olsam rahatlayacagim gibime geliyor sinir yapıyor aşırı derece ama tatlıya karşı isteğim de çok azalma oldu hiç canım istemiyor
tiredmom_ Kubra109 tamamen normal bir durum Hatta ne kadar geç olursanız o kadar iyi oluyor doğumdan sonraki ilk adet bilmiyorum Kişiye göre değişir ama ağrılı oluyor biraz
Kubra109 Pandayavrusu28 hormonal bi takim yansimalri varmi sizdede peki ne gibi etkisini goruluyo bunun siskinlik v.s. de yaparmi
Babbb Kubra109 benimde 6,5 ay oldu hala olmadım. Ödem yapıyor vücutta diyetsynm hasta olduğunda net 6-7 kilo ödemin var dedi bana :)) çok sevindim valla hasta olmayı dört gözle bekliyorum hahhaha
Kubra109 Babbb yaa bende inanirmisin 😄 sislikmi bilmiyorum bi rahat degil vucidum oyle hissediyorum bacak agrilarm var mesela adetken olurdu yaklasiyormu ne anlamadm