Aryamurat
Bebeklerde kilonun fazla olmasını doktorlarda çok onaylamıyor. Doktorunuz iyi buluyorsa kilosunu, siz gerisini düşünmeyin, bir anne olarak önerim.Doktorunuza danışıp tekrar aptamil i deneyin,hem çok anne sütüne en yakın mama, hem de içeriği zengin bir mama.Ben de oğluma içiriyorum.