Kızlar benim oğlum tam 5 aylık 2 gecedir ağlıyor emziriyorum uyuyor 10 dakika olmadan tekrar ağlıyor
diş jeli dentigel sürdüm bi tık iyi geldi gibi bu kadar huzursuz olmasının sebebi galiba diş çıkaracak olması
Sizler bu dönemde neler yaptınız nasıl bebeklerinize faydalı oldunuz neler yapmalıyım