Kızlar benim bisikletim vardı 4-5 gün kullandım şimdi biraz bakıma ihtiyacı var diye yapılmasını bekliyorum günde 20 -30 dk arası yapiyordum bu kadar süreyle faydası olur mu sizce çok heyecanlıyım onu yaptigim sürece emek veriyorum diye yememe de dikkat ediyorum sizce fayda görür muyum