gencmom_ Hayır bağırıyorum kızıyorum kendimi tutuyorum sakin ölüm diyorum. Ama yok kendimi sıkıyorum vurmamak için içinde bulunduğum durum beni çok zorluyor oda öyle yapınca sinirlerim bozuluyor sürekli ağlıyorum içim parçalanıyor kızınca ama yüz verince de yine aynı tepelerde geziyor düşücek diye şekilden şekile giriyorum aklım almıyor artık nasıl yaklaşıcam kestiremiyorum ne yapsam fayda etmiyor kahroluyorum resmen insan evladına bağırmak kızmak istermi vicdanım dan maf oldum resmen.