Büyük oğlumu 2 aylıkken sünnet yaptırdım çok raharit etmiştik 5 günde iyileşmişti. Şimdi 3 aylık oğlum var geçen doktorun sünnet yaptırmak istediğimizi söyledik 1 yaşında önce önermiyorum eğrilik olabiliyor sonra çok uğraşırsın dedi. İlkinde olmadı bu dada olmayacak anlamına gelmiyor dedi bizde bilemedik şimdi napacağımızı 🙄