Haribo42 ben A101 in bezini kullanıyorum Soffio ♥️ çok memnunum, yumuşak ince bir yapısı var kokmuyor kimyasal ı az (kimyasal hepsinde bir miktar mutlaka var ) topak topak olmuyor , benim 34 aylık ve 9aylık oğullarım var büyük olan hala tam anlamıyla Vc alışkanlığı edinemedi , onun yoğun çişini bile hiç sızdırmıyor , daha ikisine de hiç pişik yapmadı ve çok ekonomik , tavsiye ederim deneyin