Merhabalar sağlık bakanlığının toplatılan serum fizyolojik markalarında weebaby de var ve bu ürünleri eczaneler de dahil olmak üzere çok büyük firmalardan temin ettik çoğumuz. ben de bu serumdan 12 kutu kullandm bebeğim için ve şuan çok endişeleniyrum. Cimere de yazcam ciddi risk adı altjnda toplatılıp bu ciddi risk ne imiş onu öğrenmek için. Benim gibi olan var mı kızlar sonuna kadar gitcm gerekirse dava açacam firmaya insan sağlığıyla oynamak bu kadar kolay mı ya