Son zamanlarda aşırı artış duyuyorum . Çok dikkatlı olsamda bizde kaptık ve 2 gün hastanede yattık . Bebeği yıkarken bile geçmiş olabilir dedi doktor emziğinden de geçmiş olabilir dedi . Sabah herşeyini ek gıda kaşıgına kadar karbonat sirke kaynar suda bekletıyorum kafasını da bir süre hazır suyla yıkayacagım . Bebeğim mahvoldu kılo verdi çok kötü pişik oldu ishalden lütfem dikkat edin sizde