Arbx Selam arkadaşlar kızım 13 aylik ve tirnaklari bir suredir bu sekilde uzamakta. Sadece ayaklarin bas parmaklari boyle uzadikca dışa dönmeye basladi. Var mi basina gelen duzeliyor mu bir zaman sonra merak ettim  
Yagmur12 Arbx kötü bişey gibi durmuyo içine dönük olsa daha kötü olurdu ama çok aklınıza takılıyosa doktora danşıabilirsinz