Hanımlar merhaba cuma günü gece 2 de acile gittim burun hırıltısı ve öksürük nedeni ile bebeğim 2 aylık günde 1 kere kaka yapan bebekti tam yapardı dolu dolu fakat doktora kabız veya gazlı bir bebek demedim kendi kafasına göre lavman yazmış gönderdi bizi hemşireye hemşire sorup sormadan lavman yapıyoruz demeye kalmadan bezi açmamı istedi bende hırıltıyla bir ilgisi vs var sandım sorgulayamadım her neyse Perşembe günü kaka yapmıştı bebeğim lavmanı yaptı hemşire hemen kaka yaptı fakat az bir şekilde neyse o lavmandan sonra oğlum kaka yapmıyor yani gazı da yok ikinmiyor da acaba burun hırıltısı mı etkiliyor diyeceğim kakayı var mı başına gelen ?