Nazxx gazı vardır cnm herhalde benimde öyle 1 ay 22 günlük olduk bizde yanlız hiç uyumuyor sürekli ağlıyor bugün acile gittim röntgen çektik gazı çok fazla dedi lavma yaptı yine aynı kullanmadığım gaz ilacı kalmadı rezene de iciriyorum günlük 3 tatlı kaşığı yarında anason çayı denicem bakalım