Metehan45 Bebeğim 4 aylık zor zamanlardan geçtim bugüne kadar anne sütüyle geldik fakat artık sabahları bile göğsüm anca doluyor sütle günün geri kalanı fos gibi ne yapmam lazım bebeğimin karnı doymuyor galiba
msm873 Metehan45 benimde bu şekildeydi bu hafta mamaya başladık içim hiç rahat değil ama kilo alımı malesef çok az oldugu için başladım
Mferideb Metehan45 kilo alımı iyiyse sıkıntı yok kuzum göğüsler zamanla terbiye oluyor gece uyuyosun dinleniyosun sütün dinleniyor ama gündüz dinlenemiyosun e bebekte enerjini alıyor o yüzden cok normal
Metehan45 Mferideb msm873 sizin kaç aylık bebe bende iki gecedir ilk doğduğunda alıp kullanmadığım mamadan 2 ölçek koyup verdim aç uyumasın diye 🥺
Metehan45 minikayaklarr çok sağolun galiba çevrenin sütün yaramıyor demesi etkiledi 1 aydır memleketteydim hepsi aynı kafa olunca ..
minikayaklarr Metehan45 ay herkesin dilinde aynı bu anneleri uzuyorlar senin sütünden daha besleyici hicbişey yok herkes alışmış kalıplaşmış şeylere besleyici şeyler de tüketebilirsin mesela badem ceviz kefir incir yulaf lapası onlar baya süt yapıyor 🌸
Metehan45 minikayaklarr bu aralar ne yesem yaramıyor canım üzüntüden galiba eşim bir sene iş için başka yerde olacak gelip gidemeyecek