Kızlar bebeğim 3 ay 16 günlük eskisi kadar sütüm yok doymadığını düşündüğüm için mama vermek istiyorum ama kesinlikle içmiyor biberonu verdiğim anda öğürüyor ağlıyor aç kaldığını düşünüyorum ne yapmam gerekiyor sizce lütfen yardım edin süt yapıcı şeylerde içiyorum yiyorum ama pek faydasını görmüyorum