Oglunasikbiranne08 ben hiç birsey takmadım ,arabayı aldım tuttum elımle kısa sürede alıştı kendısı yavaş sürmeye başladı. 10 aylıkken yürüme arkadaşına tutunarak gıdıyordu 11 aylık yürümeye başladı . Bu 1 aylık sürecın en fazla 15 günü arabayı tutmusumdur sonrası kendısı tutunup kalkıp yavaş ılerledı.