Milanbebek banada neler dediler sonra yalniznkaldm ilk hafta 4-5 gun kayinvalide geceleri iki saat bekledi ben uyrken gitti sonra geceleri esim yanimdaydi ilk hafta ise basladi o uyusun diye biz cocugumla ayri odada kaldik geceleri de gunduzleride yalnizdim gece esim evdeydi ama farkli odadaydi bende cok iyidim bir iki gece sizin gibi kafama taktm durduk yere kendimizi korkutuyoruz dusunmeyin evinizdesiniz bebeginiz yaninizda emin olun yaninizda biri kalsa daha zorlaniyor insan yatmasi kalkmasi rahat giyinememedi vs allah yardimcimiz olsun 🥰