Merhabalar, kızım 13 aylık. Kızım genelde dışarda vakit geçirmeyi seviyor. Henüz havalar uygunken ben de her gün çıkarıyorum. Evde kitapları karıştırmayı seviyor. Resimleri tek tek gösterip soruyor. Beceri gerektiren aktiviteler yapıyoruz. Bazen oyuncak mutfak aletleri ile oyun kuruyor. Sizler çocuklarınızla ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz merak ediyorum, farklı neler yapabiliriz 🤗