Benimde oğlum 17 aylık herşeyi işaretle gösteriyor önceden sizin dediğiniz gibi dede baba diyordu herkes bana emzikten dolayı konuşmuyor diyor ama bilmiyorum herşeyi anlıyor dediklerimi yapıyor ama neden konuşmuyor bilmiyorum. Sanırım gelişimsel bir şey bu her bebek aynı olmak zorunda değil