tugcekin_ çok geçmiş olsun evet malesef çoğu bebek salgından kırılıyor benim arkadaşımın bebeğide öyle nefes alamadığı için ememiyormuş onada tavsiye ettim size de ediyim evde normal aspiratör var mı elektriksiz olanlardan? O varsa bebeğinizin burnuna kendi sütünüzü çay kaşığına sağıp iki burun deliğinden de damlatın sonra aspiratörle çekin oda güzel açıyor burnu, genzi temizliyor, ben çocuğumun burnunu bebekken hep öyle açıyordum güzel açılıyordu. Aspiratör yoksada damlatın genzine kaçarda hapşurursa öksürürse yine açılır biraz.