Bebekurunleri Birkaç saniye kaldırıp bırakıyor ve ağlamaya başlıyor, şuan 3 aylık bunun için ne yapabilirim.. emzirme yastığında duruyor ama düz zeminde durmuyor malesef
Ececiiim Bebekurunleri benim de sevmiyordu hiç sevmeyecek sandım şuan 6 aylık sırt üstü durmuyor kaplumbağa gibi yüzüstü kafasını kaldırıp bakıyor sürekli 😂 zamanla oluyor telaş yapmayın
Gzdzeynep Bebekurunleri siz her gün düzenli olarak tummy time yapmaya gayret gösterin o dakikalar saniyeler artacak. bir de öyle koyunca karşısına da siz uzanıp onunla konuşun ya da sevdiği ilgisini çeken oyuncaklar da koyabilirsiniz çok faydasını göreceksiniz tummy time yaptırmanın
Elisamoms Bebekurunleri 8 aylık bebeğim doğduğundan bu yana yüzüstü bırakırdık daha rahat ederdi 4 aylıktan sonra asla sevmemeye başladı altına yastık filanda koyduk destek olsun diye ama maalesef hep ağlıyor tummy time yaptırdık ağlasa bile almadık hep konuştuk ama nafile fizik tedaviye gittik en son yani duruşu felan kuvveti yerinde o tembel dedi yapmak istemiyo dedi beyin cerrahine bile gittik onlarda aynı şeyi söylüyor herşeyi iyi ama yüzüstü durunca kıyamet yani
ISILTAN Elisamoms Merhaba . Beyin cerrahisine neden gittiniz başını kaldıramadığı için mi ? Yoksa tek tarafa mı bakıyordu ?
Elisamoms ISILTAN hayır başını daha 40 günlükken iyi kaldırmaya başladı prematüre olmasına rağmen yoğun bakımda kaldı prematüre olduğu için tüm kontrollerini yaparken kafasında parlaklık olduğunu söylediler bunun için ultrasonla her ay takipteyiz gelişimi için de şuan gelişimi iyi şükür parlaklık olan çocukların gelişimi yavaş ilerlermiş kafasını oynatamazlar telle bir yere odaklanıp göz teması kurmazlarmış
ISILTAN Elisamoms Öncelikle geçmiş olsun . Cevabınız için teşekkür ederim . Bizim de doktorumuz bir hafta sonra tekrar kontrole çağırdı yoksa nörolojiye göndericem dedi . O yüzden sordum .
minikayaklarr Bebekurunleri karşısına gözüne çok yakın olmayacak şekilde oyuncak koyun yada hareket Eden kaktüs de olur benim bebeğim onlarda duruyor iki uc dakika ara ara yapın süreler zamanla uzar
1bebi1anni Bebekurunleri ağlasa da devam edin, tabii ki alıp susturup rahatlatıp tekrar tekrar tekrar zamanla ağlamama süreleri uzayıp alışacaklar, benim oğlum da ağlıyordu sürekli rahatlatıp tekrar koydum tekrar tekrar alıştı