Happilyu İlk kizimi 10 aylıkken yaptırdık çok şükür bi sıkıntı olmadı şimdi ikinci kizim 9 aylık inşallah onuda yaptırmayı düşünüyorum havalar soğumadan çünkü şapka takınca sorun olmasın diye 🌸ha bide eczaci deri merhemi de almamı istemişti yara olmasın diye
hndathn 30 aylık daha deldirmedim doktorumuz 3 yaş ve sonrasının doğru zaman olduğunu söyledi bakalım bir gün deldiririm herhalde