Eminegul5 Dün rutin kontrolumuzde dr umuz gece 12 den sonra emzirme dayanması biraz zor olabilir ama bunu yapmaya çalış dedi. Çok sık uyanmaya basladi bebegim ve emiyordu kalktığının çoğunda. Deneyecegim ben de dün gece 1 buçukta emzirdim sabah 6 da birde böyle böyle gece beslenmesini birakacagiz